Svečių puslapis

Tai svečių knygos archyvas (iki 2005.10.07).
Ulf Evenas Aikido Centras nėra atsakingas už šiame puslapyje patalpintą vartotojų informaciją.

Grįžti į svečių knygą
Vardas:
Data: 2002-10-24 23:12:16

Rasiusiai Merginai:)Kaip aikidokai gali but suteikiamas 4dan jei jis nezinotu
puolamuju veiksmu?Tai-nerealu:)Jau kyu lygyje mokoma ivairiu ataku atlikimo ir
gynybos:)Tai ka kalbet dan'u lygyje:)Aikido priesininko jega naudoja pries ji pati:)
Tam ir yra ivairus puolimai ir be galo daug technikos atlikimo variantu:)
Iki malonaus:)


Vardas:
Data: 2002-10-24 22:58:26

Labas:)"Respublikos"rasytojai ras daug,oi daug informacijos savo rasliavai:)))Ir
netgi nereikes vargti atsirinkinejant kiek,kokiu laipsniu turi vienas ar kitas "Grang
Masteris":)))))Tik kaip jie tai pateiks?Cia kitas klausimas:)
Gal galeciau gaut informacijos:)?Gal Gerb.V.Lisicinas yra sukures koki filmuka apie
tradicini aikido mena?Gal galima kur isigyt?As rimtai.Buciau dekingas:)


Vardas:
Data: 2002-10-24 21:18:17

ar teisybe,kad aikidokas net gi 4dano negali atsilaikyti pries realu 1dano karatisto
smugi,nes pats nemoka puolamuju veiksmu?ar teisybe,kad aikido ikurejas turejo
5dziu-dzitsu dana ir todel taip lengvai permesdavo savo priesininkus?ar
teisybe,kad aikido tai tik 18baziniu veiksmu ir du budai sueiti su priesininku i
artima kova?ar teisybe,kad aikido dziu-dzitsu isdava,kaip ir dziudo?


Vardas:
Data: 2002-10-24 17:33:08

atrodo nera kitos temos tik apie v.l. bet, zmones ,jeigu jau jis toks ir anoks tai
kam skiriate jam tiek demesio? be to zemindamas kita saves neisaukstinsi..........
bukit orus


Vardas:
Data: 2002-10-24 17:06:03

Yra geras rusiskas posakis "Samozvancev nam nienado, komandirom budu ja".
Tai ir yra ta paprasta formule, pagal kuria Marijos zemeje netiketai atsiranda
visuokie apsisaukeliai Grandai.
Oi tas beribis musu tautos patiklumas... Mazai mus muse, ar ka?.


Vardas:
Data: 2002-10-24 14:38:44

Visiems labas:)Tik tiek galiu pasakyt,kad V.Lisicino tema seniai issemta;)ir dabar
skamba kaip anekdotai:)O Jis tikrai nepirma zymi asmenybe apie kuria kuriami
anekdotai:) Vis "linksmiau" gyventi:)Keista,kad sio klubo narys pats kursto
nesantaika(zinute apie straipsni)Tad jei patys skelia nesantaikos kibirkstele ,tai ka
as,mazas zmogelis,juos sutaikysiu?Turbut be sansu:(As pernelyg mazas:)
Norint,kad sios nesantaikos baigtusi,turite patys to noreti:)Bet ar norite?Cia yra
didysis klausimas:)Juk taip smagu "kandziotis":)))Ir kurti anekdotus patiems is
saves:)))))
Gal kartais ir priestarauju sau,bet mokausi is klaidu:)nesu sventasis:)O kritikuoti
pradekime pirmiausia save:)
Iki malonaus ir geros dienos visiems:)


Vardas:
Data: 2002-10-24 00:07:09

mazas zmogau ,iki siol as tau labai pritariau ir tavo mintys sutapo
su mano-kad nereikia pyktis , o zengti savo keliu i aikido bet
paskutiniame savo pasisakime tu nusileidai iki ju lygio ir is
pradziu apsnekejai o po to ir vel kalbi apie susitaikyma ir
nesipykima -.taitiekpriestarauji pats(ar pati) sau


Vardas:
Data: 2002-10-23 02:05:03

Ech!Kuo toliau,tuo labiau man patinka Jusu visu diskusijos V.Lisicino
adresu:)))))"Vargsas"Grand Masteris turbut be perstojo zaksi:)))))O taip!Straipsnis
cool:)))Klausimas:ar Jis pats suskaiciuoja savo titulus? Tie, kurie mato giliau ir
toliau Ji palieka:)Pagirtina:)Tie, kam patinka abrakadabra mokosi Jo "meno":)
Su Gerb.Gintaru truputi nesutinku:)I seminara galima vaziuot ir be pakvietimo:)
Tikites,kad V.L. pakvies?Greiciau karves prades skraidyt:)))kam Jam to reikia:)))
Juk Grand Masteris ir taip "zavingas":)
Man,kito klubo nariui,truputi keista,kad labai daug laiko sia tema diskutuojama:)
Vieni uz V.L,kiti-pries.Ir abi puses turi savo tiesa;)Kuri is ju teisingesne?
Siulyciau V.L klubo nariams apsilankyti spalio 26-27dienomis Ulf Evenas seminare:)
Jei jiems leidziama tai daryti:)O sio klubo nariams(be pakvietimo)padaryt
atsakomaji vizita pas V.L:)Aisku,jei leidzia ambicijos:)Tik,Gerbiamieji, prasyciau
uz toki pasiulyma neuzsirustint:))))Apsiverksiu:)))))Aikido moko taikos,harmonijos
ir t.t.???:)O ko siekiate ir mokotes Jus?
"Kariaudami" geriau jauciates?Mintys greiciau "skaidreja"?Kylate vidiniais Aikido
laipteliais?"Svareja" technikos atlikimas? Rupesciu maza?(tai taikoma abiem
pusem)
Manau,kad tai nera Aikido kelias:)Tai-klubu politika:)ir ji,kaip nebutu gaila,turbut
niekada niekur nedings:(Gaila:(
Gal Aikido asocijuojasi su darbu uzlipus ant tatamio? O nulipus galima pamirsti kas
tai yra?Juk gyvenam"kovu"pilname pasaulyje.Geriau isigilinkit i save:)atverkit
savo "langus",kad namai isivedintu:) pamatysit:) pasaulis bus grazesnis:)
Iki malonaus:)


Vardas:
Data: 2002-10-22 22:34:41

Sveiki .Savaitgali skaiciau "Juliuje" puiku straipsni apie V Lisycina :)
Truputi pasimeciau tarp jo isvardintu danu :) bet nieko :) paskaitykit
ir niekados gynenime Jums nebekils klausimu kas yra pas kieciausias Lietuvos
zmogus :)


Vardas:
Data: 2002-10-22 14:56:10

Sveiki musu svetaines lankytojai.
Gerb. Laurynai, kodel musu nebuna V.Lisicino seminaruose, pirmiausia musu ten
niekas nekviecia, jei pakviestu gal ir atsirastu norinciu dalyvauti?

Del federacijos, Lietuvoje jau senokai yra isteigta LAF (Lietuvos Aikido Federacija)
2000 m. rudeni. Kodel yra isteigta antra federacija man yra nezinoma.
Mes nuo 2002 metu spalio menesio esame LAF nariais, siuo metu i federacija ieina
6 aikido klubai is visos Lietuvos (Kaunas, Panevezys, Vilnius).Tikimes ,kad
artimiausiu metu prie LAF prisijungs dar keleta klubu.
LAF - vienija ivairius aikido stylius ir mokyklas (Aikikai, Yoshinkan, Iwama ryu).

Kodel mes Iwama ryu atstovai neikureme savo federacijos?
Iwamos mokykla yra Aikikai organizacijos dalis, ji ieina i sia pasauline aikido
organizacija (didziausia) tai todel mes nematome tikslo ir reikalo ikurti savo
federacija.
Pagarbiai
Gintaras Sabukas


Vardas:
Data: 2002-10-22 14:44:26

Batonai, tu pakalusyk ka tu kalbi? :-)

"... ar ju neleidzia ..." Kas neleidzia? Ko neleidzia? Neleidzia gyventi? Tai gal tas
ponas Lisicinas valdo kiekvieno gyvenima: sprendzia kur jam eiti, kur ne, ka
daryti, ka valgyti, kada gamtiniais reikalais eiti. O kartais gal ir tai draudzia? :-)
Juokas ir kartu pyktis ima, besiklausant tokiu, kaip Batonas pasisakymu. Bet VL
visgi GRAND MASTER, tai jam tikrai geriau zinoti kada kam ir ka reikia daryti, o
visi klubieciai aklai juo tiki ir klauso. Sekmes einant VL pedomis!


Vardas:
Data: 2002-10-22 06:20:28

Laurynai,
Nelabai aisku, kam adresuotas Jusu klausimas. Speju, kad visiems ne VL klubo
nariams. Tai atsakymas butu toks, kad Lietuvos aikido federacija yra, ir isteigta
pirmiau nei "tradicinio" aikido federacija. O del dalyvavimo VL seminaruose, tai
paskaitykit ju anonsus: "Seminaro kaina klubo nariams bei kviestiniams
sveciams...". Manau, tai daug ka pasako tiems, kurie nera nei tie, nei anie. Antra
vertus, jei ir nebutu apribojimu dalyvauti visiems, abejoju, ar atsiranda daug
norinciu dalyvauti kitu klubu nariu. Na nebent is didelio smalsumo. Tiesa pasakius,
nelabai galiu ir spresti. Cia jau kitu klubu nariai galetu tiksliau pasakyti, ar jie
nenori, ar jiems neleidzia.


Vardas:
Data: 2002-10-22 02:06:01

man labai idomu kodel jusu nesimato V.LISICINO organizuojamuose seminaruose
irkodel jus nesiiregistrave kaip federacija


Vardas:
Data: 2002-10-21 04:51:42

Replika Pua:
Jusu pasisakymas primine toki poksta:
"Labiausiai nekenciu dvieju dalyku - tai rasizmo ir ... negru".
:)
O siaip Jums pritariu, visi mes cia jau savo atrasem, atsirasem ir persirasem.
Laikas pailseti.


Vardas:
Data: 2002-10-18 21:10:15

Gerb., Gintarai.
Palengvinsiu Jums gyvenimą ir daugiau čia nerašysiu.
Buvo įdomus pašnekovas Sei I, bet jis irgi paliko šitą Jūsų puslapį, persigėrusį
pagiežos ir nepakantumo kitaip galvojantiems. Jei kam labai įdomu, aš
neužsiiminėju aikido, bet juo domiuosi, daug ką žinau apie Lietuvos aikidistus ir
dabartinius meistrus :). Esu aršus priešininkas tokių aikidistų kaip V.L. , maniau
rasiu čia bendraminčių, bet matau kad ne.
Likit sveiki ir būkit laimingi eidami savo keliu, tik nepamirškit galvoti.


Vardas:
Data: 2002-10-18 20:09:55

Visiems labas;)Gerb,.Pua,jei ne Jusu niurzgejimas butu be galo"nuobodu":))))
Sutinku su Gerb.Gintaro siulymu Jums:)Kas del filmavimo?Teko dalyvauti
seminaruose uzsienyje.Filmuodavo tik tie,pabreziu tik tie,kurie turedavo tam
isskirtine teise:)Del foto reiktu pasiteiraut paties Meistro ar seminaro
organizatoriu:)Jei sako ne vadinasi ne;)Nepades ne 2000lt;)Nors klubui butu sauni
parama;)Klausimas:ar Gerb.Pua turi kokia aikido uzsemimu praktika?Ir kokia?Ar
sugebes ziuredamas(-a?) filmuota seminaro medziaga atskirti aiskinamas pratimo
(veiksmo)klaidas nuo teisingai atliekamo?
Jei kam idomu,as nesu sio klubo narys ir nedalyvauju jo vidaus veikloje:)
Pasikartosiu,Aikido tikrai neskirtas tam,kad vieni kitus pliektume zodziais:)
Aikido,visu pirma,harmonijos siekimas savo paties viduje:)Kartais, per savo
piktumus nematome graziu dalyku,kurie esti mums po nosim:)
Kitus "mokyt"skubame greiciau,nei patys save.Ar visuomet su kitais elgiames taip
kaip noretumem,kad elgtusi su mumis?Aikido yra harmonija,o kaip ja pajausite
dirbdamas su partneriu,jei galvoje suksis negatyvios mintys?Gaila partnerio:
(Nereikalingos traumos:(Nekas:(Siulyciau pagalvoti kas ko siekia:)ir ko nori
pasiekt:)Ar nusipirkt diploma ir ji graziai ant sienos pasikabint;)Ar diena is dienos
dirbant ieskoti,suprasti,rasti tai ka paliko Didysis Meistras Aikido Ikurejas
M.Ueshiba?Pasikartosiu:)Meistru,kurie mokesi pas M.Ueshiba mazeja:(O pas Juos
atestuotis yra garbe.Suteiktas ivertinimas vertas pagarbos ir negincytinas.


Vardas:
Data: 2002-10-18 14:56:16

Sveiki musu svetaines lankytojai.
Aciu uz Jusu pastabas del musu svetaines.
Manau, kad musu webmaster`is uzsipuolamas neteisingai. Musu tinklalapio turini
ar nauju temu ,nuotrauku ir pan. atsiradymas priklauso grynai nuo musu centro
vadovo, instruktoriu. Svetaines "politika" darome mes. Tai tiek webmaster`io
atzvilgiu.
As esu jau minejas, kad mes nenorime drausti issisakyti visiems norintiems tik
mes visada prasome, kad tie pasisakymai butu korektiski, paremti faktais o ne
tik "blevizgojimu" .
Taip, aikido Lietuvoje neapsiriboja vien tik musu centru yra pakankamai daug geru
klubu kaip Vilniuje taip ir kituose Lietuvos miestuose.
Jei Jums yra idomu Jus galite diskutuoti ivairiais klausimais apie aikido, jo raida
Lietuvoje ir t.t. ir tada Jus galesite nekaltinti nieko , o tik dalintis savo mintimis ir
patirtimi.
Gerb. Pua
Jei Jus skaitote ,kad musu sis skyrelis yra nereikalingas tai prasau ir nerasykite i
cia!
Nes susidaro toks vaizdas, kad Jus specialiai tai eskaluojate.

Pagarbiai
Gintaras Sabukas


Vardas:
Data: 2002-10-17 20:21:20

Pritariu. Reikia vietos diskusijoms. Šitas svečių puslapis aplamai nereikalingas. Ką
čia rašyti ?! Oi kaip man patinka, oi kaip ačiū ir viskas. Tai jau buvo parašyta.
Tačiau tau webmasteri vienodai, nes esi tinginys ir visi čia tai mato. Šitame
puslapyje vienintelė vieta kuri kinta, tai svečių puslapis.


Vardas:
Data: 2002-10-17 16:30:23

Pritariu Seals pastebejimui. Jei gerb.webmaster'is toleruos sia betvarke, tai vieno
ir to paties Mazojo zmogelio, o tiksliau arogantiskos ir
nesusivaldancios "mergytes" komentaru niekada netruks.


Vardas:
Data: 2002-10-17 16:23:43

To: Webmaster
Jau kuris laikas kartas nuo karto lankausi Jusu svetaineje. Per si laika spejau
susidaryti savo nuomone apie Sveciu puslapi. Tikrai turiningas ir kas svarbiausia-
"gyvas".
Nesuprantu tik vieno, kodel jame, Jusu tyliu pritarimu, tiek daug demesio yra
skiriama kazkokiam abejotinos kvalifikacijos ir reputacijos asmeniui ir jo
organizacijai?
Kiek suprantu, sio sveciu puslapio paskirtis yra visiskai kitokia. Dabar gi, susidaro
ispudis (nebutinai teisingiausias:)), kad visas aikido menas ir jo vystymasis
Lietuvoje "sukasi" apie kazkoki isskirtini asmeni.
Noreciau buti neteisus sioje situacijoje, taciau ar neperdaug leidziate patys naudoti
savo puslapi "piktavaliams"?


Vardas:
Data: 2002-10-16 00:40:57

Neseniai "ilindau"i si puslapi;)chm:)nebuvo technines galimybes:)Turedama darbe
laisva minute,perskaiciau visa archyva,bei naujus pamastymus.Iskilo
klausimas,kas tas Tikrasis Aikido???Ar sitaip besipliekdami zodziais Jo ieskot???Kur
ta harmonija?Kur meile?O ki-energija naudojama tikrai ne tam tikslui!Baikit viena
karta!O gal Jus turit kelis veidus?Tai taikoma abieju
pusiu "kovotojams"uz "teisyme":)
Sio klubo puslapis man patinka:)Pakankamai daud idomios informacijos.Ziurint
nuotraukas,malonu matyt pazistamus vaidus:)Seminaruose vyrauja silta darbine
atmosfera.Daug naudingu ziniu pradedantiesiems ir labiau pazengusiems
mokiniams.Ypac patinka treniruotes su ginklais:)Kazkas kele problema del: silto
vandenio nebuvimo:),mokescio uz nakvyne saleje ir t.t.Asmeniskai as vaziuoju
ziniu, laikini nepatogumai pries jas-niekas;)Pasaulyje netiek jau daug likusiu tu
Tikruju Meistru kurie pazinojo M.Uesiba.Metams begant Ju lieka vis maziau:(
Kaip manot?Ar vaziuojat i seminara ieskot silto vadenio?:))))
Siulyciau baigt beprasmiskas zodziu kautynes:)Vietos po saule tikrai visiems
uzteks;)Iki malonaus:)


Vardas:
Data: 2002-10-15 15:51:25

Sveiki musu svetaines lankytojai.
Gerb. Pua noriu dar karta paaiskinti musu pozicija del filmavimo seminaro metu.
1. Tai trukdo seminaro dalyviams susikaupti.
2. Yra labai svarbu kur ir kaip si filmuota medziaga bus panaudota.
3. Filmuota medziaga negali perteikti visu reikalingu niuansu Jusu aikido praktikai.
4. Seminaro metu reiketu susikoncentruoti grynai i Aikido praktika ir tai duos
daugiau negu filmuota medziaga.
Del Jusu pastabos del seminaru filmavimo uzsienyje, kiek man paciam teko buti
per paskutinius 3 m. (virs 10 seminaru) visur seminaro anotacijoje buvo prasyta
seminaro dalyviu treniruociu metu nefilmuoti. Aisku ten niekas su lazda nelakste ir
nekontroliavo ar nieks nefilmuoja. Taip budavo, kad zmones filmuodavo be
atsiklausimo ar leidimo, bet tai ju sazines reikalas. As manau reiketu laikytis tu
taisykliu kuriu is taves praso seminaro rengejai.
Del "Juozo" as manau Jis galetu pats prisistatyti kaip ir Jus "Pua".
Pagarbiai
Gintaras Sabukas


Vardas:
Data: 2002-10-11 20:20:54

Gerb., Gintarai.
Aš darau tokias išvadas paskaitęs kaip suprantu Jūsų klubo "Juozo" pasisakymus
apie mane. Jis save laiko kokiu tai aikido bosu. Būtų įdomu išgirsti jo aikido
pasiekimus. Jūs sakot kad Ulfui ne tas pats kur bus panaudota filmuota medžiaga.
Aš to ir nesakiau. Aš tik klausiau kodėl negalima filmuoti seminaro metu, jei
užsienyje galima ir to paties iwama ryu stiliaus seminaruose ? Aš nežinau ar gali
filmuoti žiūrovai, bet dalyviai taip. Etiketas turi būti, čia nediskutuojama, bet
seminaras nėra kasdieninis reiškinys, juolab su tokio lygio meistru. Vaizdo juosta
yra puiki mokomoji priemonė, bet kaip suprantu jos turėjimas Jums nėra
naudingas.


Vardas:
Data: 2002-10-11 16:54:45

Sveiki musu svetaines lankytojai,
Gerb. Pua prasau neklaidinti svetaines lankytoju savo tezemis.

"Kaip suprantu jūsų seminaras uždaras, žiūrovai ir kitaip galvojantys
nepageidautini"

Mes niekados nebuvome neisileide ar kitokiu budu trukde apsilankyti musu
treniruotese ar musu rengiamuose seminaruose visiems norintiems ir to
nesiruosiame daryti ateiti. To irodymas yra suorganizuoti 5 seminarai ( per 3
metus) ir kuriuose is ties netruko nei dalyviu nei ziurovu (is visu Vilniaus klubu).
Manau Jusu isreiksta nuomone ne visai atitinka tikrove.
Taip, mes kaip seimininkai prasome visu ar tai butu dalyviai ar ziurovai prisilaikyti
musu nusatytu taisykliu. Mes savo centre rengiamuose seminaruose prisilaikome
tokiu paciu taisykliu kaip ir kitose salyse rengiamuose seminaruose (Iwama ryu
aikido). Kitos organizacijos ar mokyklos turi savos taisykles ir praso ju prisilaikyti.
Tai yra paprasciausias ETIKETAS.
Del Shihan Ulf Evenas poziurio i si reikala. Jam yra tikrai ne vienodai kaip Jus
issireiskete kas Ji filmuoja ir kur tai bus panaudota.

Pagarbiai
Gintaras Sabukas


Vardas:
Data: 2002-10-11 03:07:48

Sveiki,
Praktikuoju "negerame" klube apie metus (dezinformacija), perskaiciau archyva,
mano isvados:
1. jei Naugarduko g. klube V.L. ismoke tokius trenerius, kuriuos visi (abi
stovyklos) giria, - gali ismokti ir kiti. Gal V.L. nera toks geras kaip pats kalba, bet
ir ne toks blogas, kaip kiti raso.
2. Kovos menu daug kur mokymas pusiau verslas, pusiau Do (kelias). Kaip
verslininkas V.L. talentingas - nuo 1995m. jam "dirba" tikrai daug saliu (dojo).
3. Tokios diskusijos tarp keliu klubu salininku Aikido ir lia aikido verslui lab.
zalingos. Kartu kenkia ir tiems, kuriems Aikido praktika patinka.
4. Patyre sensejai ir serhanai is V.L., gerb.gruzino, Sniego g., Kauno m. klubu
pademonstruotu ivalde bent savitvarda, jei sueitu i viena vieta be pasaliniu ir
issiaiskintu santykius (aisku zodziu:)). Diskusijai turetu vadovauti pasalinis visu
gerbiams oratorius. - mat vieni kius juodina tur but ne tik Internete - tame ir beda.
NE - ZODINEI VANDETAI!
5. gerbtini visi, istveriantys alinacias treniruotes, ir metus, ir 8 besiterniruojantys,
vietoj alkoholio, TV ir pan.

Aciu uz galimybe pasisakyti.


Vardas:
Data: 2002-10-10 17:59:58

Kai fanatizmas valdo protą, tai jau blogai. Nereikia iš aikido daryti sektos. Iš tavo
pasisakymo galiu tik pasijuokti, atsigerk šalto vandens ir pagalvok apie viską
logiškai.


Vardas:
Data: 2002-10-10 16:04:22

to Pua

Jeigu kai tu mokeisi kameru dar nebuvo tai turetum buti pagarbaus amziaus-
galvojau diskutuojam su 16 meciu-o se tau pagarbaus amziaus zmogus-
megstantis slampineti su kamera ir valgyti sausainius-ir viska filmuoti.Klausyk gal
tu neik i Aikido seminara-pvz. atvaziuoja Rusu cirkas-drambliai,meskos klounai
voveres,tigrai,liutai juokinga linksma gera....filmuok valgyk kikenk laisvai
nevarzomai....ten pasijusi lyg rojuje.Is manes sausainukai-(tu renkiesi kokius)
tiek


Vardas:
Data: 2002-10-10 15:59:27

Kaip suprantu jūsų seminaras uždaras, žiūrovai ir kitaip galvojantys
nepageidautini. Įdomu būtų sužinoti Ulfo nuomonę visais šiais klausimais.
Nemanau kad jam labai rūpėtų kad jį filmuoja,ar kad kas sėdi ir nosį krapšto.
Amerikoj dar ne to būna.


Vardas:
Data: 2002-10-10 14:54:30

Sveiki musu svetaines lankytojai,
Noreciau atsakyti i lankytojo klausima:
"Jei aš sumoku tarkim 2000 Lt. Ar galėsiu tada filmuoti ?"
Labai malonu, kad Jus norite paremti musu kluba tokia pinigu suma. Bet tai Jums
nesuteiks privilegijos (ar leidimo) filmuoti seminara.
Jus rasote: "Man atrodo, kad jei aš sumoku už seminarą, tai aš esu paslaugos
gavėjas. Mane mokina, jei aš to noriu. Jei nenoriu, aš galiu sėdėti ir žiūrėti, noriu
galiu filmuoti ar valgyti sausainius."
Jusu niekas nevercia eiti ar neiti i musu centro rengiama seminara, tai Jusu
pasirinkimas. Man atrodo, kad yra idomesniu vietu kur galima (be leidimo) filmuoti
ar fotografuoti tuo labiau krimsti sausainius.
Manau niekam nekila klausimu del filmavimo kino seanso metu, koncertu ar
panasiu renginiu kuriuose aiskiai yra parasyta (paprasyta) to nedaryti. Ir Jus
galite rinktis eiti ar neiti i ta rengini. Tai manau siuo klausimu turetu buti viskas
aisku.
Pagarbiai
Gintaras Sabukas


Vardas:
Data: 2002-10-09 22:11:49

Karštas vanduo gerai. Kai aš mokiausi, kamerų dar nebuvo, o dabar yra. Be to
kameros instrukcijoje parašyta, kad aš galiu filmuoti bet kur ir bet kada, išskyrus
kelias Afrikos šalis. Ten gali filmuoti tik 1 kartą. Man atrodo, kad jei aš sumoku už
seminarą, tai aš esu paslaugos gavėjas. Mane mokina, jei aš to noriu. Jei nenoriu,
aš galiu sėdėti ir žiūrėti, noriu galiu filmuoti ar valgyti sausainius. Ar Sniego gatvė
priklauso Afrikai ? Kas gali dorai atsakyti. Nereikia rūpintis tuo ką aš išmoksiu. Gal
aš noriu tik pafilmuoti ir pažiopsoti.


Vardas:
Data: 2002-10-09 21:36:02

to Pua

Karstas vanduo yra,sekmadieni tikrai bus,galesi nusiprausti-seminaro technikas
prisiminsi(jeigu noresi)ir po keliu menesiu,o dar geriau savo ranka rasyti
pastebejimus i sasiuvinuka(patikrintas dalykas).Ar daug turi video irasu is
mokyklos ar Universiteto?ir tt...Noro reikia ir aisku kartoti tai ka matei per
seminara kasdieniniu treniruociu metu.Zmogus toks yra-atsimena tai kas jam
reikia,o visa kita ismeta iskart arba nuskendina i pasamone-vdrug pregoditsa.....:)
IKI


Vardas:
Data: 2002-10-09 21:13:44

Atsilepimai kokie dar atsiliepimai?


Vardas:
Data: 2002-10-09 20:19:46

Jei aš sumoku tarkim 2000 Lt. Ar galėsiu tada filmuoti ?


Vardas:
Data: 2002-10-09 16:36:12

Sveiki musu svetaines lankytojai,
Cia buvo uzduotas klausimas: "Idomu kuo gi skiriasi aikido nuo akikidziutsu? Gal
kas galite paaiskinti esminius skirtumus"
Pabandysiu trumpai atsakyti.
Visu pirma O`Sensei mokesi Daito - ryu mokyklooje pas pati patriarcha Sokaku
Takeda. Labai dau techniku ir principu yra paimta butent is sio kovos meno.
O`sensei jas modifikavo pagal savo nuoziura uz ka buvo uzsitraukes savo
mokytojo nemalone. Iki antrojo pasaulinio karo ka dare O`Sensei praktiskai
nesiskyre nuo to ka jis mokesi pas Takeda (Daito - ryu). Po karo O`Sensei
technikos stipriai keitesi ir siuolaikinis aikido tolo nuo Daito mokyklos.
Tai ka mes darome Aikido Daito mokykloje skaitosi Aiki pakopa ir ne kiekvienas
ja pasiekia (tai atskleidziama tik artimiems mokiniams).
Pagrindiniai skirtumai greiciau yra etiniame poziuryje i pati kovos meno
koncepcija. Beabejo yra ryskus techninis arsenalo skirtumas. Daito - ryu
technikos atliekamos "kieciau" negu "minkstajame" aikido.
As tikuosi, kad atsiras zmones kurie uzsiimineja siuo kovos menu ir jie gales
detaliau paaiskinti skirtumus ir pataisyti mane .
Dar noreciau tarti keleta zodziu del seminaro .Kyla klausimas kodel taip daug
kainuos?
Visu pirma tai susije su keliones islaidomis, apgyvendinimu,maitinimu ir t.t.
Jei musu klubas turetu pakankamai remeju is ties si kaina butu zymiai mazesne.
Bet jums nekyla klausimo kodel Jus mokate uz vienos - dvieju dienu kursus (bet
kokiose srytise) kelis simtus litus. Cia greiciau yra poziurio reikalas i visa si
dalyka.
Del filmavimo ir fotografavimo.
Kai cia jau minejo vienas is lankytoju, neleidziam ne todel, kad ka nors slepiama (
jei butu slepiama tai ir ziurovai nebutu ileidziami) o grynai del techniku iskraipimu
ir svrabiausia, kad tai trukdo uzsiiminejantiems.
Visi seminaro dalyviai gali fotografuotis su mokytoju po seminaro, tam yra skirtas
specialus laikas. Be to ar Jus noretumete, kad Jusu atvaizdas atsirastu kokiame
nors leidinyje be Jusu sutikimo ir butu komerciskai platinamas?
Tai tiek siam kartui.
Visiems sekmes Jusu Kovos Menu kelyje.
Pagarbiai
Gintaras Sabukas


Vardas:
Data: 2002-10-09 14:28:24

Ačiū už gerus ketinimus.
Dėl dalyvavimo dar neapsisprendžiau. Yra keli nemalonūs faktoriai kurie atbaido
nuo seminaro. Tai kaina, tai kad duše nebūna karšto vandens ir po treniruotės
negali nusiprausti ( sekmadienį tikrai nebus ), tai kad reikia mokėti už nakvynę
salėje. Esmė ne kaina bet faktas.
Dėl video ir foto, tai aš vistiek manau kad turi būti žmogui suteikta laisvė. Gal būt
apriboti kad nebūtų galima fotografuoti su blykste, bet turėti filmuotą medžiagą
gana naudinga. Po 2 mėn. nuo seminaro galvoje lieka tik data kada jis buvo, o
video gali daug padėti.


Vardas:
Data: 2002-10-09 02:49:38

to Pua

filmavimas yra nepageidaujamas kad ziuredamas i technikas pro kvadratini TV
nesuprasi ka ten matai o matysi tai ka nori matyti.Del skirtingo poziurio ar
supratimo tas technikas zmones iskraipo(akivaizdziai matosi-daug stiliu pakraipu)
ir tai visai nereikalinga nei tradiciniam stiliui,bei zmonems kurie dirba saleje ir
kurie gal nenoretu jaustis kaip ant scenos aplink kuriuos vaikstinetu ziopliai su
mirksinciais fotoaparatais ar cameromis.Tai trukdo ir visai nereikalinga.Del pinigu
jei nori galiu uz tave sumoketi(be ironijos) 120 lt kad galetum dalyvauti seminare.
Ir dar uzsienyje ne visada galima filmuoti(dazniausiai ne)pvz H.Saito seminaras
kuris bus Prancuzijoje lapkricio men http://aikido-
france.net/stage/hsaito/8thIRF.pdf ten parasyta-no camcorders or cameras are
allowed during sessions-Spectators may not be present
tai tiek


Vardas:
Data: 2002-10-08 20:50:54

Nesuprantu kodėl negalima filmuoti ir fotografuoti seminaro metu ?! Užsienyje
galima, o čia ne. Gal čia kokia slapta informacija, o gal samonė likusi nuo
tarybinių laikų ? O gal reikia dar kažkam sumokėti be tų 120 litų ? Man įdomu kas
čia taip sugalvojo, gal Ulfas ? Abejoju ...


Vardas:
Data: 2002-10-08 17:31:03

Nezinau, kaip kitiems, bet man tavo paskutinis laiskas dar karta irode, kad ne tik
Remigijus Numaitis, bet ir kiti nuspeje tavo asmenybe- neklydo. Oi, kaip neklydo:)

P.S. webmaster'iui:
gal jau gana to issisokimu?


Vardas:
Data: 2002-10-04 08:24:52

to Remigijus Numaitis-IDENTIFIKATORIUI
Tai ka, tu nori pasakyti, kad cia as pradejau sitas siukslias krauti?
Del tavo klausimo galiu atsakyti uz save, nezinau kaip Rutten. As jau cia viena
karta aiskinau, kad jei moteris usiima Aikido, jos vardas nebutinai yra Julija
Lisicyna. Net jusu klubo sarase maciau net du kitokius moteriskus vardus. Turint
toki isskirtini didukcijos talenta nejau nezinai kur sio metu randasi J. Lisicyna ir jos
Tevas? Tai Batono paklausk, jis apie musu kluba zino viska(stebiosi kaip iki siol
nepranesta tokia naujena). Turiu jus nuliudinti, matot J.Lisicynai kaip ir jos Tevui
jusu vaikiski rasinukai maziausia rupi, nes pasaulije viksta ir idomesni dalykai. As
neslepiu savo IP-adreso ir e-mailo(webmasteris gali patvirtinti kad jis yra realus).
Tavo e-mailo as nematau, svieto ligintojau. Man tai pvz. irgi atrodo kad tavo
vardas M.Paulauskas, bet tas kas atrodo nevisada yra tiesa. Tai jei kita karta labai
prispirs parasyti kokia protinga minti gerai pagalvok, nes gal vel nesamone iseis.
Specialiai del taves kartoju savo e-mailo adresa, kad nepatruktum ieskodamas
marta123lt@yahoo.com Gal galesi man paaiskinti konkreciai kokioi vietoi mano
postose tu radai nesamone ir kodel as negaliu rasyti nesamoniu jei visi kiti ta
daro? Ar tu isvis pries moteris nusiteikes?


Vardas:
Data: 2002-10-03 17:28:51

Idomu kuo gi skiriasi aikido nuo akikidziutsu? Gal kas galite paaiskinti esminius
skirtumus. Aciu.


Vardas:
Data: 2002-09-27 23:24:57

Gerb. p. O,
Manau, kad mano pasisakymo istrauka, nepateikiant bendro konteksto, neduoda
suprasti nei to pasisakymo tikslo, nei minties (abejoju, ar kas skaitys visa ilga
foruma).
Manau, Jusu tikslas yra eilini karta pakurstyti niekaip negestancias aistras del V.L.
mokyklos. Mano manymu, ta tema seniai issemta.
Jeigu vis tik turite nenumaldoma nora dar ir dar karta gvildenti sia "problema",
darykite tai, prasau, pasitelkdamas savo mintis.
Pagarbiai.


Vardas:
Data: 2002-09-27 20:59:31

Is anksto atsiprasau uz citavima, bet labai idomu teksta p. Batonas parase
viename is forumu. Pilnai ji galima paskaityti cia:

http://koicombat.org/forum/read.php?f=1&i=10297&t=10195&o=

O stai istraukiele:
"Сам занимаюсь АКД. В нашем Додзё как раз подчёркиваеться, какое это
страшное БИ (это для новечков), потом уже говорится, что то, что мы изучаем,
зто вовсе не АКД, а скорее смесь джюджицу и айкидзюцу (что и есть АКД). А
про этап жизни М. Уэсибы после 1942 или какого там года, когда он перестал
колечить своих учеников и "изобрёл" то, что счас и называетця АКД, полу-
серьёзно говоритця "до того, как Уэсиба впал в детство, стал религиозной
бабулей" и т.д. А АКД мы называемся мол для построения позитивного
общественного мнения. Ну, при изучении каждой техники тоже показывается
(не для всех), где тут перелом шеи можно сделать, а как тут надавить, чтоб
сломать наверняка и прочее. Атэми это почти всегда обязательно, если не
делаешь или не страхуешця - получаешь в рыло (правда, чаще слегка). Что
мы почти ничего общего не имеем с традиционным АКД свидетельствует и тот
факт, что другой клуб нашего города, Ивама Рю АКД, приходит в ярость от
того, что наша школа использует в своём названии слово АКД. "


Vardas:
Data: 2002-09-27 19:51:15

Sveiki :) nesenai suzinojau apie musu kolegu is AIKIDO AIKIKAI klubo "SUKURYS"
puslapio sukurima .Visiems siulau apsilankyti ir ten.
www.aikidoaikikai.lt

Labai grazus puslapis kolegos .
Susitiksime per Ulfo seminara.


Vardas:
Data: 2002-09-26 20:33:11

Sveiki, jau kuris laikas kartas nuo karto apsilankau sioje svetaineje. Viskas puiku.
O va su sveciu puslapiu darosi kazkas nesuprantamo. Nezinau, kam reikia versti ji
siuksliu deze?
Jeigu sutiks gerb.webmaster'is, noretusi viesai paklausti vieno tiksliai identifikuoto
asmens: RuTTen- Martos arba, kitaip sakant, p. Julijos Lisicinos: negeda rasineti
nesamones prisidengus svetimais vardais arba nick"ais?
O gal ta Jums liepia daryti Jusu tevas? Jeigu tas yra taip, tai ko vertas jo viesas
pareiskimas?
Ar pasipasakojate apie savo rasinejimus Tevui, klubo nariams? Tevas, juk seniai
uzdraude dalyvauti panasiose diskusijose.
Suprantama, Jus- savarankiska asmenybe, savo rasinejimais atskleidzianti tikraja
savo Tevo- klubo dvasia.


Vardas:
Data: 2002-09-26 20:13:52

to examiner o koks tau skirtumas jei ir suzinosi mokytoju vardus ir pavardes
kurie moke p. lisicina jei negerbei jo iki siol tai negerbsi ir kai suzinosi kam ir vel
pradeti ta :"o jis tos , o jis anoks" kuo tai padeda tavo aikido mokymuisi?


Vardas:
Data: 2002-09-26 19:57:01

aciu Seals'ui uz nuoroda. Apsilankiau p.V.Lisicyno klubo tinklalapyje. Siaip lyg ir
nieko sau- primena pasaku skrynele. niekur neaptikau jokios informacijos apie tai
kada ir kas moke p.V.Lisicyna aikido meno, kas ir kada jam suteike 1-ji dana, o
tai juk didelis ivykis, svente tikrojo aikidokos gyvenime, ar ne taip?:)) Kokios
aikido mokyklos mokintinis jis yra, nieko nepasakyta. Pasigedau informacijos apie
jo mokinius ir ju pasiekimus aikido. Keistai visa tai atrodo, labai keistai...
Mano supratimu tikras aikido Meistras neturetu del ko ir nesleptu tokios garbingos
ir vertingos informacijos. Dekingas mokinys, gerbiantis savo Mokytoja, nesleptu jo
vardo. Geras Mokytojas, niekada neslepia ir nesleptu informacijos apie savo
mokinius, o ypac ju pasiekimus, geriausiai atspindincius paties Mokytojo zinias,
talenta ir nuopelnus. O cia? Tuscia. Labai keistai atrodo. Kazin ka tai galetu
reiksti? Gal kas paaiskintu?


Vardas:
Data: 2002-09-20 16:42:28

To Sei I
Ačiū už išsamų ir įdomų komentarą. Taip sakant, padedate palaikyti ryžtą ir
sklaidyti abejones.

Sau prižadėjau vieną dalyką: nekreipti dėmesio į kritikus (kaip mano pateiktoje
nuorodoje ir kt.), kurių nepažįstu ir negaliu žinoti jų tikros kompetencijos.
Demagogija, kaip loginio minties dėstymo iliuzijos sukūrimas, labai galingas
įrankis. Ypač tokiems nepatyrusiems kaip ašai pats. Žiūri, yra mintis ("aikido ir
visi kiti niekam tikę"), yra argumentai, yra išvada. Kai pats nesugebu pajausti
argumentų pagrįstumo, "įtikėti" rašančiojo kompetencija labai lengva.
Vienas pvz.: galit pažiūrėti vieną iš "standartinių" tradicines mokyklas
koneveikiančių "straipsnių" http://www.ipm.sci-
nnov.ru/~vopilkin/busido/sugendo.html
Skaityti neverta, įvairių pasisakymų mišrainė, daugiausia blevyzgos, bet puikiai
apgaubtos "kompetetingumo" aureole. Įdomiau pažiūrėti, kaip autorius "realybėje"
demonstruoja savo sugebėjimus: http://www.ipm.sci-
nnov.ru/~vopilkin/busido/nogi.html (tas, atliekantis "smūgį", ir yra autorius)
... štai tada viskas ir paaiškėja...
Svarbiausia - daugiau veikti, ir mažiau šnekėti. Tikri meistrai, mano nuomone,
neturi kompleksų ar ambicijų dėl savo mokyklos, todėl ir nejaučia poreikio žeminti
kitas mokyklas (stilius).

Visiems sėkmės einant savuoju DO!


Vardas:
Data: 2002-09-19 17:28:01

PABAIGAI.

Neužsiiminėjau hapkido (labai gimininga aikido). Nors, jei laikysime tai, ką davė
paskutinis mano instruktorius, tikrai yra labai artima hapkido... Pagal principus. ;)
Nes tai buvo... ir aikido... ;) Bet vis tik ne hapkido. Galop, ne esmė čia.

Noriu tik atsisveikinti čia, nes kuo toliau, tuo labiau tektų nuo diskusijų nukrypti
prie atsakymų į betikslius ir tuščius įžeidinėjimus.

Viskas. Jei kas turite klausimų (ir problemų su niežinčiais kumščiais; tik ne su tuo,
ką aš galėčiau “patenkinti“, nes esu ištikimas priesaikai, duotai prie altoriaus), ar
norite dėl ko nors padiskutuoti (ir ne vien “neakivaizdžiai“) galite man rašyti.
Adresas duotas.

Sėkmės aikido STUDIJOSE!...

Sei I.

P.S. jei žmogus liks patenkintas, kai tai - tam tikras sepuku, tebūnie. Nors sepuku
visad reikalingas asistentas... Su kardu... ;)


Vardas:
Data: 2002-09-19 17:18:27

ANTRA DALIS. Beje, kam sunku “su koncentracija“ ir nebeišlaiko dėmesio į tekstą,
patarčiau pamedituoti dažniau. Padeda kovoje ir kovos meno studijose... Ir ne tik.

Grįžtant prie minėto straipsnio. Autorius ir vėl sumaišo kad ir karate su žemėmis
bei purvais, turbūt, net rimtai to metodo (karate) nestudijavęs pagal tradicinę
metodiką. Karate (K) - tai trys K: kihon-kata-kumite. Nesigilinant į
savo “jaunystės laikų arkliuką“, juk tinklalapis tai aikido, palyginsiu su aikido
mokymosi etapais: waza-suburi/kata-randori. Beje, kurie po kiek laiko
atsikartoja, ir viskas sukasi nepabaigiamu ratu (ar tiksliau - spirale). Ar ne čia tas
DO?... ;)

Ar O-sensėjus buvo tiek kvailas, kad neįvedė “sparingų“?... ;) O gal atvirkščiai -
suvokė, kad sparingai, kaip sporto išraiška, pražudys aikido ir šios
sistemos “judesio kultūrą“! Kaip kad atsitiko su dziudo, ir dėl ko Dzigoro Kano
nebuvo itin laimingas... :(

Randori - iš esmės ir yra kumite karate sistemoje. Kova. Viskas priklauso, kaip šį
metodą taikysi. Ar galima VARŽYBOSE leisti priešininkui pasiimti tikrą kardą arba
peilį ir tiesiog nužudyti savo oponentą. Kitas darys juk tą patį, tik mažiau
ginkluotas, ar visai neginkluotas. Grįžtam prie senovės Romos gladiatorių kovų? O
kur tiek vergų prigaudysi, kad publika būtų patenkinta?... Ir kame VERTĖ
tokio “metodo“?...

Ar tai reiškia, kad aikido - niekam tinkama? O “kovos be taisyklių“, kur du tešliai
bukai stengiasi sulaužyti vienas kito nosį (bet ne užmušti juk!) - tai kas: kovos
meno viršūnė?...

Randori suteikia galimybę IŠMOKTI nebūti nudobtam tuo kardu ar peiliu. Priklauso
tik nuo metodo ir požiūrio, kaip ir sakiau... ;) Tą ir turėjo galvoje O-sensėjus,
kalbėdamas, kad aikido - ne sportas ir sparingų čia nebus. Tam ir yra randori.
Tam ir yra skirtingų tipų kumite karate sistemoje. Shiai-kumite (varžybinė) - tik
nereikšmingas priedas, skirtas “vaikučius“ sudominti... ;)

Išsilieti. Kai suvoki, kad tavo veiksmas realiai gali sužaloti ar net užmušti,
nepriklausomai nuo oponento “požiūrio į tave“, jo veiksmų ar kondicijos,
taip “išsilieti“ jau nebesinori. Tiksliau, kuo toliau taip treniruosiesi, tuo natūraliai tai
norėsis vis mažiau... Nesuvokiama? Hiperbolė? Duokit žmogui peilį ir pasakykit -
nudurk tą ar tą! Jei jis jau SUVOKIA, kad tai gali padaryti, ŽINO, kad gali padaryti,
BANDĘS panašiai jau daryti (tarkime, kad ir padėdamas dirbti peiliu mėsininkui,
skerdikui ar pan. ;)), ir SUVOKIA PASEKMES (tiek moralines, tiek teisines), ar
darys??? Priešingu atveju, jis arba dar nesubrendęs (vaiko mąstymo lygis), arba
debilas. Arba “pataloginis“...

Ir dar: waza-suburi/kata-randori ne veltui tokia tvarka eina. Kam žmogų statyti į
sparingą, kai jis net technikos paskirties ir judesio kultūros nesuvokė? Kai jis to
neatidirbo “kovoje su šešėliu“, taikydamas jų kombinacijas (boksininkai ir tie su
savo 3 smūgiais ne iškart į ringą lipa - prieš tai dar ir maišą padaužo, ir
su “šešėliu“ pakovoja...). O čia - straipsnis tik atspindi šiuolaikinių kovos menų
tragediją, kai vardan SPORTO žmonės skuba į kovą “išbandyti save“... Po to ir
aiškina, kad technika - sau, kova - sau, o kata - iš viso niekam nereikalinga... :(
O tai kur peršokti etapai??? Ir ar tai bendro ką turi su “tradicine metodika“?

Visi norim greitai, čia ir dabar. Ir kuo paprasčiau. Ir kuo primityviau.

Karate kai kam atrodo gana paprastas kovos metodas. Užtikrinu jus, taip nėra... ;)

Aikido kartais atrodo per daug sudėtingas (dar prideda - “kad veiktų kovoje“). Bet
paklauskit shihano Ulf Eveno, ar taip jau yra?... Turbūt, nusišypsos tik, o pats gal
mintyse ir pasiųstų “dar daug žolės apkakoti“, kad suvoktum paprastumą
sudėtingume ir sudėtingumą paprastume... Na, bet su jo, shihano, patirtimi tai juk
oi kaip kitaip viskas atrodo, nei buvo iš pradžių...

Noriu tik paprašyti šio klubo mokytojų jų mokinių vardu: žiūrėkite į darbą
atsakingai, suvokdami savo darbo prasmę (kiekvieną treniruotę! Kiekvieną tos
treniruotės minutę!) - jei duodate mokiniui kokį judesį, perteikite ir jo esmę (ne tik
trajektoriją, vektorių, bet ir esmę/paskirtį - “judesio kultūrą“, kaip aš sakau). Jei
abejojate ar nežinote, taip ir sakykit. Būkit sąžiningi ir nuoširdūs patys sau. Arba
palaukite su šiuo judesiu, kol jis natūraliai subręs Jūsų galvose ir kūne... Kaip
vynas (dar daugiau, vėliau ir kaip brendis, kai jau vynas perdistiliuojamas ir jis
bręsta, nugaruojant spiritui). Ir tada gal bent jau apie jūsų klubo aikido nesakys,
kad jis “per daug sudėtingas“. Ir veiks. Realiai. Ir tai bus - Aikido... ;)


Vardas:
Data: 2002-09-19 16:38:18

Na, ačiū Ramūnui Gargasui, kad jau esu cituojamas ;), tačiau visos citatos turi ir
kontekstą. Dažnai mintys, kurias pateikiu, yra tik “akmenys“: vienu atveju jį meti
ir jis sukelia bangas, kitu atveju - srovėje kyla tokios bangelės, nes akmuo labai
arti paviršiaus, dar kitu atveju už akmens užkliūsi tik brisdamas giliau į tuos
vandenis... ;) Tokių akmenukų primėtau ir daugiau. Kas nepastebi, užkliūna, po to
putojasi... O kuris nors asmeniškai su manimi pabandė padiskutuoti, pakalbėti,
padirbti poroje?... Be išankstinio nusistatymo. Ach, taip, aš toks “nepatogus“
pokalbyje. “Perdėm logiškas“, “kategoriškas“, ar kaip čia?... “Sam durak!“ - ne
argumentas. Jau kam įdomu, esu laimingai vedęs daugiau nei 4 metus, turi labai
fainą tiek žmoną, tiek mažą vaiką (vaikai - gyvenimo gėlės... ;)), tiek gerai
apmokamą ir patinkantį darbą, tiek išsilavinimą... ;) Bet tema ne apie mano
laimingą gyvenimą ir kažkieno rudenines depresijas, frustracijas, klimaksus bei e-
mailo adreso vagystes.

Supraskite, kad kalbant apie RYTŲ kovos menus ir kelius, neįmanoma visiškai
pilnai taikyti vakarietiško “lentynėlių“ metodo! Gal tame ir yra tas Zen grožis?... ;)
O gal reikia turėti omeny tiek kinų, tiek japonų dualistinę kalbos (o kalba -
mąstymo atspindys ar išraiškos forma) prigimtį?...

Aikido GALI ir YRA kovos menas (tiek akcentas pirmame, tiek ir antrame
žodžiuose). Kartu tai ir sportas ta prasme, kad pakelia žmonėms bent jau tonusą
judėjimu (nesigilinsiu į ki aspektus ir kvėpavimus, tiesiog, kiekviena fizinė veikla
gali turėti naudą organizmui). Kartu tai ir savigyna... ;) Nors kai kam ir atrodo
nerealu. O kodėl? Nes kartojame papūgiškai aikido oponentų stereotipines frazes,
kurios pagrįstos... nagi, KUO?... O kaip tada S. Segalas, Aikikai 7 danas? Tai - juk
irgi šiuolaikinių aikido tendencijų bei esminių tradicijų atspindys. Sakote, “ai,
filmai...“. O kas nors pas jį shodaną nenorėtumėt apsiginti? Su visomis traumomis,
pamestais dantimis ir sulaužytais kaulais... ;) Ne filme. Egzamine!... Na, ir važiuoti
už Atlanto nereiks. Yra jau filialas ir Maskvoje, kam dar ta pusė mieliau... ;)

Kas dėl straipsnio Shou Dao tinklalapyje, tai pasakysiu labai neigiamą savo
nuomonių dėl jo. Žmogus nematė nei normalaus kovos meno meistro, nei jo
meno, nei su tokiu bendravo. Aišku, patirties irgi ne itin, o ir ta - “ne iš tos
operos“... Daugelis minčių - tik atkartotos populiarios frazės tų, kurie
keikia “tradicionalistus“, o aikido čia tenka labiausiai... Gal kad tradicijas labiausiai
sugeba išsaugoti? O gal čia ir yra kaip tik aikido jėga?...

Jei nebūsiu įkyrus, persikeliu į ANTRĄ DALĮ...